Terug

Verzenden & retourneren

 1.1 Verzendingen
 1.2 Contact
 1.3 Verzendtermijn
 1.4  Verzending & Verzendkosten
 1.5 Bij niet thuis
 1.6 Grote order/partij
 1.7 Bestelling afhalen
 2.1 a Retourneren Nederlandse consument
 2.1 b Retourneren consument buiten Nederland
 2.2 Fabricagefout/defect/foutief artikel ontvangen
 2.3 Retoureisen
 2.4 Uitgesloten retouren

 

 

1.1 Verzendingen:

Uiteraard kunt u op onze website 24 uur per dag bestellen. De actuele levertijden worden bijgewerkt op onze site. DHL houdt zich ook aan de officiële maatregelen. Bezorging onder rembours is dus niet meer mogelijk en jouw pakket zal contactloos aangeboden worden aan de deur. Het verwerken van de retouren gebeurt 1 tot 2 maal per week, u ontvangt bericht als uw retour is verwerkt.

1.2 Contact:

Op maandag t/m donderdag zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 12.30. Mocht je ons telefonisch niet te pakken krijgen, graag mailen naar [email protected]. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag jouw vraag te beantwoorden.

1.3 Verzendingtermijn, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten:

De verzendtermijn van uw bestelling bedraagt 1-3 werkdagen, of langer mits aangegeven na ontvangst van uw betaling. Bij iedere bestelling ontvangt u een track and trace code zodat u gemakkelijk bij kunt houden wanneer het pakketje zal worden afgeleverd. Mocht u hier vragen over hebben of meer informatie over levertijd en/of een product hebben? Mail dan naar onze [email protected], waar wij u graag te woord staan.

De verzendtermijn staat bij ieder product aangegeven, echter kan het zo zijn dat een artikel (tijdelijk) uitverkocht raakt rondom de periode dat uw bestelling is geplaatst. Mocht dit het geval zijn, dan informeren wij u hier zo snel mogelijk over. Er zal dan een alternatief worden aangeboden of u heeft de mogelijkheid om de order te annuleren en het aankoopbedrag terug te ontvangen.

Let op! Indien u één of meerdere artikelen heeft besteld die momenteel niet op voorraad of pre-orders zijn (zie levertijd bij artikel), zal de levering plaatsvinden wanneer de order compleet is. De aangegeven verwachte levertijden voor een pre-order product kunnen iets afwijken van de opgegeven verwachte levertijd van een pre-order product. Wilt u alvast de voorradige producten ontvangen? Neem dan contact met ons op via: [email protected]

1.4 Verzending & verzendkosten:

Nederland*€  4,95               België*              €  5,95
Duitsland*€  5,95               Luxemburg€  5,95
Denemarken€ 22,95               Finland€ 29,95
Frankrijk**€ 17,95               Ierland€ 18,95
Italië* € 18,95               Oostenrijk€ 14,95 
Portugal€ 19,95               Spanje**€ 18,95
Zweden€ 22,95               Groot-Brittannië   € 14,95
Bulgarije€ 19,95               Estland€ 19,95
Griekenland**€ 22,95               Hongarije€ 14,95
Kroatië**        € 24,95               Letland€ 19,95
Litouwen€ 19,95               Polen€ 14,95
Roemenië       € 14,95               Slovenië             € 19,95
Slowakije€ 19,95               Tsjechië             € 14,95

* Boven 99 euro gratis verzending binnen Nederland, België & Duitsland
**Let op: Voor verzendingen naar eilanden kunnen extra kosten in rekening gebracht worden

De levertijd binnen NL is gemiddeld 1-2 werkdagen. Voor België is dit gemiddeld 1-3 werkdagen, bij zendingen naar Duitsland en Luxemburg dient u rekening te houden met gemiddeld 2-4 werkdagen. De meeste leveringen worden verstuurd via  DHL, bezorging door PostNL & Bpost kan echter ook voorkomen. Zodra u van ons een track and trace hebt ontvangen kunt u dit nauw in de gaten houden.

1.5 Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben:

Als de 1e aflevering niet lukt, en de aflevering niet bij de buren plaatsvindt, krijgt u van DHL een kaartje in de bus. Op dit kaartje staat een code vermeld, waarmee u kunt inloggen via de DHL website. U kunt dan zelf bepalen waar en wanneer het pakket afgeleverd moet worden. Let op: dit dient u dezelfde dag, van ontvangst van het kaartje te doen, vóór 23.59 uur.

Indien u geen gebruik maakt van deze mogelijkheid, dan zal de pakketdienst de volgende dag nog een poging doen om het pakket aan te bieden. Is het afleveren dan nog niet gelukt? Dan zal de bezorger uw pakket afgeven bij het dichtsbijzijnde pakketpunt. Daar dient het pakket binnen 7 werkdagen te worden afgehaald. Gebeurt dit niet binnen de 7 werkdagen? Dan gaat uw pakketje helaas weer retour naar de afzender!

1.6 Hoe zit het met de verzending als ik een partij/grote order heb geplaatst:

Indien uw bestelling wordt verwerkt als 'partijenpost' ontvangt u ook een track & trace code van ons. Dit kan even duren dus gelieve eerst 24 uur te wachten voordat u contact met ons opneemt. De track and trace code krijgt u verzonden naar het ingevulde e-mailadres, waarna u uw bestelling op de voet kunt volgen. Bij Fine 2 Sleep worden 90% van de bestellingen verstuurd  binnen 3 werkdagen. Dit is afhankelijk van de voorraadstatus van het product dat u heeft besteld. Wij zullen trachten u tijdens het verwerken van uw bestelling, op de hoogte houden van de status.

1.7 Kan ik mijn bestelling ook afhalen:

U kunt tijdens het bestel -en afrekenproces ook kiezen om het product zelf op te halen, in plaats van dit naar een adres te laten versturen. In dit geval zullen er uiteraard geen verzendkosten gerekend worden. Bij het afhalen van uw bestelling kunt u zowel betalen met de pin of contant geld. Dit dient u wel aan te geven bij de opmerkingen, tijdens het bestelproces, zodat wij hiervan op de hoogte zijn.
Adres afhaalpunt:

  1. Ma t/m vr, tussen 10:30-17:30 Boelewerf 24, 2987VD Ridderkerk. U dient te allen tijde een afspraak hiervoor te maken, telefonisch: 0180 398 475 of via de mail: [email protected]
  2. Buiten opgegeven tijden: Gaarne mailen naar [email protected]
 

2.1 Retourneren:

 

a. Bent u toch niet helemaal tevreden? Zo kunt u de bestelling retourneren! (Klanten binnen Nederland)

U kunt hier gemakkelijk uw retour aanmelden; https://www.retourneren.nl/fine2sleep

b. Voor onze klanten buiten Nederland kunnen op onderstaande 2 manieren retourneren;

Bent u niet tevreden over het product dat u ontvangen heeft? Jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren! Mocht u de aankoop toch willen retourneren, dan krijgt u van ons 30 dagen de tijd om het pakket op te sturen. Binnen 30 dagen kunt u dit zonder reden retourneren. 

Voor een retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. Bij een retourzending verzoeken wij u het gekochte product in de originele verpakking terug te sturen en in een verzendzak op de post te doen. Plak het pakket goed af en zorg dat het adres juist is ingevuld. Tot slot vragen wij u of u dit formulier kunt invullen en naar ons kunt mailen als bijlage: [email protected]. U kunt dit ook meezenden met de terug te sturen artikelen om uw retour aan te melden en in goede orde aan te laten komen.

Voor het retourneren heeft u 2 opties, welke u kunt aangeven op het formulier, namelijk:

  1. Retourlabel: Wij mailen u een retourlabel, indien u hierom gevraagd hebt. U plakt deze op de zak/doos (LET OP: niet op de verpakking van het artikel) en geeft het pakket af bij een Parcelshop bij u in de buurt. Kosten hiervan zijn € 5,95.
  2. U stuurt het pakket zelf voldoende gefrankeerd (verzendbewijs bewaren) terug naar:
    Fine2Sleep
    Retour ORD(uw ordernummer)
    Boelewerf 24
    2987VD Ridderkerk
    Kosten hiervan worden bepaald door de partij waarmee u de retour hebt verzonden.
2.2 Verkeerd artikel of artikel met gebreken/fabricagefout ontvangen:

Tijdens de inkoopmomenten én aflevering bij ons magazijn kijken wij onze producten goed na op kwaliteit, afwerking en verpakking. Helaas kunnen wij hier toch wat over het hoofd hebben gezien. Het is dus belangrijk dat u direct na ontvangst controleert of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Klopt er iets niet aan uw bestelling door bijvoorbeeld een verkeerd geleverde kleur of foutief artikel? Meld ons dit dan z.s.m via de mail of telefonisch! Dan kunnen wij direct kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Indien u mailt naar [email protected] is het belangrijk om in het onderwerp ‘Retour en ordernummer’ te vermelden, inclusief uw naam, de reden en producten die u retour wenst te sturen. Er zijn uiteraard geen kosten voor u verbonden bij een retourzending met fabricagefouten en/of indien wij in gebreke zijn gebleven.

2.3 Wat zijn jullie retoureisen?
  • Binnen 30 dagen kunt u uw aankoop retourneren door het product weer te verpakken (in originele verpakking) en ongebruikt en onbeschadigd retour te zenden naar ons adres. Dit kan zowel door het pakket te laten door DHL, via een retourlabel en DHL parcelshop, of door deze zelf te sturen met een van de overige koeriersdiensten. Wij verzoeken u hierbij een brief, gekoppeld met uw ordernummer, uw naam en uw rekeningnummer (voor het terug storten van uw bedrag) mee te zenden of via de mail aan te melden.
  • Retourartikelen dienen ongebruikt te zijn en in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te zitten. Daarnaast moet het product goed verpakt en dichtgeplakt zijn in een verzendzak, om beschadiging en dergelijke te voorkomen.
  • Heeft u de verpakking toch opengemaakt, maar wilt u alsnog afzien van de aankoop? In geval van beschadiging aan de verpakking wordt er €5,- van het aankoopbedrag gereserveerd als schade en ompak kosten. Ga dus zorgvuldig om met de verpakking van een artikel. Schrijf geen teksten en plak geen stickers, retourlabels of plakband op de originele verpakking. (zie hieronder)

Let op: Label niet op de productverpakking, maar op de verzendzak/doos plakken!
  • Verpak de retourartikelen in een doos, of retourneer het in dezelfde zak/doos waarin het is afgeleverd. Gelieve wel tape om het pakket doen om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • Slaapartikelen mogen om hygiënische redenen wel uit de verpakking komen maar niet op een beslapen bed of dergelijke worden gelegd.
  • De artikelen dienen compleet te zijn, zoals bij ontvangst hiervan.
  • Op de retourzending dient duidelijk het ORD-nummer vermeld te staan.
  • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de retourzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd uw verzend of afgifte bewijs.

2.4 Uitgesloten van retourneren zijn:

  • Handgels & mondkapjes
  • Beschadigde artikelen (beschadigd in uw beheer)
  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd
  • Artikelen die gewassen en / of gebruikt zijn
  • Maatwerk
Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Fine2Sleep 8,8 / 10 - 17677 Reviews @ Webwinkelkeur
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »