De waardering van www.fine2sleep.nl bij WebwinkelKeur Klantbeoordelingen is 8.7/10 gebaseerd op 2476 reviews.

Verzenden & retourneren

Informatie over het verzenden en retourneren van artikelen

Verzendtermijn

De verzendtermijn van uw bestelling bedraagt 1-3 werkdagen, of langer mits aangegeven na ontvangst van uw betaling. 
Het kan echter zijn dat een artikel (tijdelijk) uitverkocht raakt rondom het periode dat uw bestelling is geplaatst. Mocht dit het geval zijn, dan informeren wij u zsm. Er zal dan gevraagd worden of u een alternatief in gedachten heeft of dat u het order wilt annuleren en het aankoopbedrag terug ontvangt. U kunt altijd een e-mail naar ons sturen om te vragen of een artikel voorradig is en wat de evt. levertijd ervan zal zijn. Indien u reeds een bestelling geplaatst heeft en u wilt graag weten wat de status hiervan is, dan kunt u altijd een e-mail naar ons sturen om dit op te vragen. Overigens ontvangt u van ons een track&trace code zodra uw bestelling wordt verzonden, hiermee kunt u het pakket nauw volgen.

Let op! Indien u één of meerdere artikelen heeft besteld die momenteel niet op voorraad of pre-order (zie product titel) zijn, zal de levering plaatsvinden wanneer de order compleet is. De aangegeven verwachte levertijden voor een pre-order product zijn bij benadering, omdat wij in deze afhankelijk zijn van de producenten. Het kan zo zijn dat de daadwerkelijk levertijd iets kan afwijken van de opgegeven verwachte leverbaarheid van een pre-order product. Wilt u alvast de voorradige producten ontvangen? neem dan contact met ons op via: sales@fine2sleep.nl

Verzending & verzendkosten

Nederland** €  3,95                België               €  4,95
Duitsland €  4,95                Luxemburg €  4,95
Denemarken € 22,95                Finland € 29,95
Frankrijk* € 17,95                Ierland € 18,95
Italië*  € 18,95                Oostenrijk € 14,95 
Portugal € 19,95                Spanje* € 18,95
Zweden € 22,95                Groot-Brittannië    € 14,95
Bulgarije € 19,95                Estland € 19,95
Griekenland € 22,95                Hongarije € 14,95
Kroatië         € 24,95                Letland € 19,95
Litouwen € 19,95                Polen € 14,95
Roemenië        € 14,95                Slovenië              € 19,95
Slowakije € 19,95                Tsjechië              € 14,95
*Let op: Voor verzendingen naar eilanden buiten NL kunnen extra kosten in rekening gebracht worden
** Boven 99 euro gratis verzending binnen NL


De levertijd binnen NL is gemiddeld 1-2 werkdagen. Voor België is dit gemiddeld 1-3 werkdagen, bij zendingen naar Duitsland en Luxemburg dient u rekening te houden met gemiddeld 2-4 werkdagen. De meeste leveringen worden verstuurd via  DHL, bezorging door PostNL kan echter ook voorkomen.

Als de 1e aflevering niet lukt, krijgt u van DHL een kaartje in de bus. Op dit kaartje staat een code vermeld, waarmee u kunt inloggen. U kunt dan zelf bepalen waar en wanneer het pakket afgeleverd moet worden. Indien u niet gebruik maakt van deze mogelijkheid, zal de pakketdienst nog 3 pogingen doen om het pakket alsnog bij u af te leveren, waarvan 2 in de avond.

Indien uw bestelling wordt verwerkt als 'partijenpost' ontvangt u géén Track & Trace code. Als we een track & trace code verkrijgen, ontvangt u een e-mail met het Track & Trace code. Gelieve 24 uur te wachten, voordat u zich richt tot onze klantenservice.

90% van de bestellingen worden verstuurd  binnen 3 dagen, afhankelijk van de voorraadstatus van de product die u heeft besteld. Wij zullen trachten u tijdens het verwerken van uw bestelling, op de hoogte houden van de status.


Verzending onder rembours

U kunt ook kiezen voor de mogelijkheid 'DHL Rembours' voor leveringen binnen Nederland & Belgie. Rembours betekent dat u (contant) betaalt bij ontvangst van de producten. U dient de betaling te voldoen aan de bezorger. Voor deze dienst wordt €5,00 bovenop de standaard verzendkosten in rekening gebracht. De kosten binnen Nederland worden dan €3,95 + €5,00 = €8,95, voor Belgie €4,95 + €10,00 = €14,95

Afhaalmogelijkheid

U kunt bij het bestelproces en het afrekenproces ook kiezen om het product zelf op te halen. In dit geval zullen er uiteraard geen verzendkosten gerekend worden. Bij het afhalen kunt u betalen met pin of contant geld. Dit dient u wel aan te geven bij de opmerkingen, tijdens het bestelproces.
Adres afhaalpunt:

  1. Ma t/m vr, tussen 10:30-17:30 Boelewerf 24, 2987VD Ridderkerk. U dient ten alle tijde een afspraak hiervoor te maken, telefonisch: 0180 398 475 of via de mail: sales@fine2sleep.nl
  2. Buiten opgegeven tijden: Gaarne mailen naar sales@fine2sleep.nl


Zie hieronder de voorwaarden om te retourneren:

Toch niet helemaal tevreden?
 
Tijdens de inkoop en aflevering bij ons magazijn kijken wij onze producten goed na op kwaliteit, afwerking, verpakking. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, dan kan dat zonder opgave van redenen binnen 14 dagen. Deze afkoelingsperiode gaat in op de dag van ontvangst van het pakket.
Hierna heeft u 16 dagen om de overeenkomst te ontbinden, gedurende deze dagen dient echter wel een reden voor ontbinding kenbaar gemaakt te worden. De bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.

Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. Belangrijk hierbij is dat u direct na ontvangst controleert of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Indien u af wilt zien van de aankoop kunt u het product terug in de verpakking en zak doen waar u het in heeft ontvangen, en deze pakket goed afplakken. Graag dit formulier invullen en mailen als bijlage naar klantenservice@fine2sleep.nl en/of meezenden met de terug te sturen artikelen om uw retour aan te melden.

Voor het retourneren heeft u 3 opties welke u kunt aangeven op het formulier, namelijk:

  1. Retourlabel: Wij mailen u een retourlabel. U plakt deze op de zak/doos en geeft het pakket af op een DHL Parcelshop. Zie https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop voor een shop bij u in de buurt, kosten hiervan zijn € 3,95.
  2. Afhaalopdracht: Wij plannen een afhaalopdracht in bij DHL. De koerier komt het pakket overdag bij u ophalen in een vooraf afgesproken tijdsblok van 4 uur, zie voor de mogelijke opties https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden. Kosten hiervan zijn € 3,95.
  3. U stuurt het pakket zelf voldoende gefrankeerd (verzendbewijs bewaren) terug naar:
    Fine2Sleep
    Retour ORD(uw ordernummer)
    Boelewerf 24
    2987VD Ridderkerk
    Kosten hiervan worden bepaald door de partij met wie u het meestuurt.

Verkeerd artikel of artikel met gebreken/fabricagefout ontvangen?

Indien er een verkeerde product is opgestuurd, of het product defect blijkt, kunt u mailen naar klantenservice@fine2sleep.nl met het onderwerp 'Retour en ordernummer', met een duidelijke vermelding van uw naam en welke producten u wilt retourneren.
Klik vervolgens hier en kies een tijdsblok wat u het best uitkomt om het pakket op te laten halen door DHL (alleen overdag en doordeweeks mogelijk). Geef de dag en datum dat u prefereert door via de mail. Onze klantenservice zal dan z.s.m. contact met u opnemen om een retouropdracht in te plannen.
Een andere optie is dat u het zelf retourneert. U kunt het pakket dan voldoende gefrankeerd retourneren naar het volgende adres: Boelewerf 24, 2987VD, Ridderkerk, t.a.v. Fine2sleep Retour met vermelding ORD nummer.

Retoureisen:

  • Binnen 30 dagen kunt u uw aankoop retourneren doormiddel van het product verpakt, ongebruikt en onbeschadigd op te laten door DHL, met een brief gekoppeld met uw ordernummer, uw naam en uw rekeningnummer (voor het terug storten van uw bedrag). U kunt het pakket ook zelf gefrankeerd verzenden via DHL, PostNL of een andere koeriersdienst.
  • Let wel dat er € 3,95 wordt verrekend bij het retourneren via DHL, deze kosten gelden niet bij fabricagefouten en indien wij in gebreke zijn gebleven.
  • De retourartikelen dienen ongebruikt te zijn en in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te zitten.
  • Heeft U de verpakking toch opengemaakt, maar u wilt uiteindelijk toch afzien van de aankoop? In geval van beschadiging aan de verpakking wordt er 10% van het aankoopbedrag gereserveerd als schade en ompak kosten. Een geopende product is in de branche van bedtextiel immers gedeeltelijk afgeschreven.
  • Ga zorgvuldig om met de verpakking van een artikel. Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de verpakking.
  • Verpak de retourartikelen in een doos, of retourneer het in dezelfde zak/doos waarin het is afgeleverd. Gelieve wel tape om het pakket doen om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • Slaapartikelen mogen om hygiënische redenen wel uit de verpakking komen maar niet opengevouwen zijn.
  • De artikelen dienen compleet te zijn.
  • Op de retourzending dient duidelijk het ORD-nummer vermeld te staan.
  • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd uw verzend of afgifte bewijs.


Uitgesloten van terug sturen zijn:

  • Beschadigde artikelen. ( beschadigd in uw beheer)
  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
  • Artikelen die gewassen en / of gebruikt zijn.
  • Maatwerk.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x